چند ویژگی جدید به تلگرام اضافه شد
1400/12/21 - 8150 - 0 -

به روز رسانی جدید پیامرسان تلگرام، مدیریت دانلود، منوی پیوست جدید و موارد دیگری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پیامرسان تلگرام، اپلیکیشن آیفون و آیپد خود را با چندین ویژگی جدید، از جمله دانلود منیجر جدید، طراحی مجدد منوی پیوست، پشتیبانی از پخش زنده با اپلیکیشن‌های شخص ثالث و ... به روز رسانی کرد.

کاربران تلگرام می‌توانند فایل‌هایی را از هر نوع تا حداکثر ۲ گیگابایت ارسال کنند و از هر دستگاهی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

اکنون زمانی که فایل‌ها به طور فعال در حال بارگیری هستند، نماد جدیدی در نوار جستجو ظاهر می‌شود که کاربران می‌توانند روی آن ضربه بزنند تا دانلود‌ها را مشاهده و مدیریت کنند، همه دانلود‌ها یا فقط موارد جداگانه را متوقف کرده و از سر بگیرند و یکی را برای افزایش اولویت یا مشاهده آن انتخاب کنند.

در همین حال، یک منوی پیوست کاملاً بازطراحی شده هنگام ارسال چندین عکس یا ویدیو ظاهر می‌شود. کاربران می‌توانند روی X انتخاب‌شده (X تعداد موارد است) در بالای پانل ضربه بزنند تا پیش‌نمایش ظاهر آلبوم در چت را هنگام ارسال مشاهده کنند و همچنین رسانه‌های انتخاب‌شده را مرتب یا حذف کنند.

نسخه جدید تلگرام گزینه دوربین درون برنامه‌ای را در گالری ادغام می‌کند، در حالی که نوار ناوبری جدید، دسترسی سریعی به عکس ها، فایل ها، اشتراک گذاری موقعیت مکانی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

همچنین در جدیدترین به‌روزرسانی، امکان ایجاد یک نام کاربری @ منحصر به فرد از صفحه تنظیمات وجود دارد و راه آسانی را برای دیگران فراهم می‌کند تا از طریق جستجو یا پیوند t.me/username بدون اشتراک‌گذاری شماره تلفن، با آن‌ها تماس بگیرند. علاوه بر این، اکنون تلگرام از ابزار‌های پخش شخص ثالث برای پخش ویدیوی زنده پشتیبانی می‌کند.

در نهایت، پیش‌نمایش‌های وب پیوند‌های t.me ظاهر جدیدی پیدا کرده‌اند و پس‌زمینه‌های چت و عناصر طراحی را از سرویس گیرنده وب تلگرام با امکانات کامل اضافه کرده‌اند.

نسخه ۸.۶ تلگرام هم اکنون در اپ استور برای آیفون و آیپد در دسترس است.