سری آیفون ۱۴ پرو دوربین سلفی حفره‌ای دارد
1400/12/23 - 8864 - 0 -

برش دوربین سلفی گوشی‌های آیفون، قرص مانند خواهد بود و فقط مختص مدل‌های آیفون ۱۴ پرو اپل است که شامل آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس می‌شود.

طبق گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر شد، پیشنهاد شده است که اپل واقعاً می‌تواند ناچ آیفون ۱۴ را برای یک بریدگی قرص‌مانند خالی بگذارد و این موضوع ما را یک قدم به دیدن یک آیفون بدون بریدگی نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش ubergizmo، طبق گفته راس یانگ محقق حوزه نمایشگر‌ها در یک مصاحبه، به نظر می‌رسد که این برش به شکل قرص ممکن است و فقط مختص مدل‌های آیفون ۱۴ پرو اپل باشد که شامل آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس می‌شود یا تنها در سال ۲۰۲۳ با سری آیفون ۱۵ از این تغییرات رونمایی شود.

یانگ به منابع خود اشاره می‌کند که احتمالاً در سال ۲۰۲۳ این موضوع اتفاق نخواهد افتاد و ما شاهد این تغییر در سال ۲۰۲۲ خواهیم بود. این تغییرا نیاز به هماهنگی بین هر دو تیم نمایشگر و حسگر و همچنین یافتن تامین کننده‌ای است که واجد شرایط تولید انبوه باشد. اگر بخواهیم منصف باشیم، در حالی که برخی از شرکت‌ها موفق به تولید گوشی‌هایی شده‌اند که دارای دوربین‌های زیر نمایشگر هستند، اما این موضوع هنوز به تولید کنندگان جریان اصلی نرسیده‌اند، زیرا کیفیت آن‌ها تا حد مطلوبی جوابگو کاربران است.