شکایت صاحبان گلکسی اس ۲۲ از سامسونگ

سرویس بهینه سازی بازی (GOS) باعث شد صاحبان گلکسی اس ۲۲ شکایت حقوقی را علیه سامسونگ تنظیم کنند.

منابع حقوقی روز سه شنبه گفتند که صاحبان سری گلکسی اس ۲۲، جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ، در حال آماده شدن برای شکایت از این شرکت برای خدمات بهینه سازی باتری در هنگام بازی در این مدل هستند که ظاهراً عملکرد گوشی را محدود می‌کند.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، سری گلکسی S۲۲ که ماه گذشته منتشر شد، به دلیل خدمات بهینه‌سازی که برای بهینه‌سازی CPU و سایر عملکرد‌ها برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد در حین بازی طراحی شده است، در داخل کره جنوبی و خارج از این کشور مورد انتقاد‌های شدید قرار گرفت. این سرویس در مدل‌های دیگر گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیز اعمال شده است، جایی که می‌توان آن را غیرفعال یا حذف کرد، اما انجام این کار در آخرین مدل‌های گلکسی S۲۲ که با به‌روزرسانی One UI ۴.۰ ارائه می‌شوند غیرممکن شد و باعث شکایت‌هایی شد که سامسونگ در تلاش است تا آن را برطرف کند.

          روند شکایت صاحبان

طبق منابع حقوقی، دارندگان سری گلکسی اس ۲۲ اخیراً یک جامعه اینترنتی برای گرد هم آوردن افراد برای پیوستن به یک شکایت دسته جمعی علیه سامسونگ افتتاح کرده اند. پس از استخدام یک وکیل، مالکان قصد دارند شکایت خود را برای دریافت غرامت ۲۴۲.۴۰ دلاری برای هر نفر تنظیم کنند. یکی از مدیران انجمن گفت: "ما یک محصول رده بالا با برچسب قیمتی بیش از ۱ میلیون وون خریدیم. ما باید از حقوق خود به عنوان مصرف کنندگانی که توسط یک تبلیغات اغراق آمیز فریب خورده اند، استفاده کنیم. "

 

notification box