خصوصیات گوشی A۷۳ سامسونگ فاش شد

1400/12/23 - 544 - 0 - آی تی کالا
خصوصیات گوشی A۷۳ سامسونگ فاش شد

گوشی A۷۳ سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت رم به بازار‌های جهانی عرضه می‌شوند.

گوشی‌های بعدی سری A سامسونگ گلکسی A۷۳ ۵G و A۵۳ ۵G خواهند بود که انتظار می‌رود به زودی عرضه شوند. Evan Blass، مشاور اطلاعاتی تصویری از این دو گوشی و  اطلاعاتی را منتشر کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به گزارش سایت gizmochina؛ گلکسی A۷۳۵G دارای سوراخ پانچ، صفحه نمایش تخت  با حاشیه‌های بسیار نازک است که به نظر می‌رسد در مقایسه با گلکسی A۵۳ ۵G، نمایشگر بهتری داشته باشد.  گلکسی A۷۳، ۵G در چند هفته گذشته چندین گواهینامه دریافت کرده است.

براساس گزارش‌ها، این دستگاه از  Snapdragon ۷۷۸G SoC پشتیبانی می‌کند. گوشی A۷۳ دارای ۸ گیگابایت رم است و بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ بوت کار می‌کند. این گوشی از  شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کرده و دارای بلوتوث نسخه ۵.۰ است افزون بر این  انتظار می‌رود باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد. گلکسی A۷۳، ۵G دارای دو شماره مدل SM-A۷۳B و SM-A۷۳B_DS است که مدل دومی مدل دو سیم کارته برای بازار‌های منتخب است.

شایعات نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند می‌تواند با پنل ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز عرضه شود. انتظار می‌رود این گوشی با یک سیستم دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز سوم ۸ مگاپیکسلی و در نهایت یک واحد ۲ مگاپیکسلی عرضه شود. انتظار می‌رود لنز اصلی از تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) پشتیبانی کند. انتظار می‌رود این دستگاه دارای رتبه IP۶۷ باشد که به عنوان نسخه پایه دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی باشد.

 

notification box