گزینه‌های جدید برچسب گذاری به اینستاگرام اضافه شد

برچسب گذاری بهبود یافته به کاربران کمک می‌کند که علاوه بر پیدا کردن صفحات کاربران با فعالیت آن‌ها نیز آشنا شوند.

اینستاگرام گزینه های برچسب گذاری(tag) بهبود یافته جدیدی را معرفی کرده است که می تواند جزئیات بیشتری را در مورد یک شخص و برای کمک به مخاطبان نشان دهد.

به گزارش theverge، برچسب‌های بهبودیافته نقش مشارکت‌کنندگان را نشان می‌دهند و به ویژگی افراد مانند عکاسان، هنرمندان، نویسندگان و دیگران که روی محتواهای خاصی کار می‌کنند، اشاره دارد. این ویژگی اما همیشه بلافاصله قابل مشاهده نیستند مگر اینکه توسط سازنده پست ذکر شده باشد.

اینستاگرام اشاره می‌کند که از این ویژگی برای برجسته کردن برخی فعالیت های پشت صحنه استفاده می شود که گاهی اوقات این فعالیت ها مورد توجه قرار نمی‌گیرند یا نادیده گرفته می‌شوند، مانند گریمورها یا ترانه سراها.  برچسب گذاری یا تگ‌های بهبودیافته روشی رسمی‌تر برای نمایش کارهایی هستند که برخی از سازندگان قبلاً انجام آن را عادت کرده‌اند. کاربران اینستاگرام از این روش برای اعتبار بخشیدن به افرادی که در تولید محتوا دخیل هستند کمک می کنند

برخی از کاربران نقش‌هایی را در زیرنویس پست‌ها مشخص می‌کنند و افراد را در آنجا تگ می‌کنند، در حالی که برخی دیگر دسته‌ای را مستقیماً روی عکس یا ویدیوی ارسال شده برچسب‌گذاری کرده‌اند.کاربران می‌توانند هنگام آپلود محتوا، در بخش برچسب‌گذاری حساب‌ها و ضربه زدن روی "show profile category" کاربران را برچسب‌گذاری کنند و همزمان نقش آن‌ها نمایش داده شود.

notification box