اطلاعات دستبند هوشمند Mi Band ۷ شیائومی فاش شد

دستبند هوشمند Mi Band ۷ شیائومی دارای صفحه نمایش و باتری بزرگتری نسبت به مدل سال قبل است.

از زمانی که دستبند هوشمند Mi Band Fitness Tracker شیائومی برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، هر سال فروش بسیار خوبی داشته است. این دستگاه نه تنها سال به سال شرکت اپل را در این حوزه به چالش کشیده است، بلکه نمونه بارز یک محصول با ارزش است.

این محصول یکی از معدود مواردی است که شرکت شیائومی (از طریق خرده فروشان شخص ثالث) در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌کند.

طبق گزارش Magical Unicorn که در پیش بینی مشخصات مدل‌های آینده Mi Band سوابق خوبی دارد، انتظار می‌رود که دستبند هوشمند Mi Band ۷ شیائومی، نمایشگری بزرگتر از صفحه نمایش ۱.۵۶ اینچی Mi Band ۶ داشته باشد و دارای رزولوشن ۱۹۲ در ۴۹۰ باشد. همچنین احتمالا این دستگاه مجهز به نمایشگر همیشه روشن و GPS بومی و ... باشد.

سال گذشته، این دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و رنگارنگ‌تر و پالس اکسیمتر بود. گزینه دوم میزان اکسیژن خون را اندازه گیری می‌کند و معمولاً در محدوده ۹۵ ٪ تا ۱۰۰ ٪ است. هر چیزی کمتر از این اعداد به این معنی است که مشکلی در بدن شما برای گردش اکسیژن وجود دارد و می‌تواند نشان دهنده یک مشکل پزشکی در ریه‌ها یا گردش خون باشد.

نسخه Mi Band ۶ دارای حالت‌های تمرینی و باتری بزرگتری نسبت به باتری مورد استفاده در Mi Band ۵ بود و احتمالا Mi Band ۷ نیز همین رویه را در پیش خواهد گرفت.

notification box